Sunday, December 25, 2011

enam kedai

6 kedai buku tau tak aku dah pergi sejak aku tahu novel yang aku tunggu2 dari akhir tahun lepas dah keluar. mula2 pergi dekat kedai buku dekat dalam giant nilai, tak ada. pergi popular dekat 9avenue, tak ada gak. pergi popular dan mph dekat jusco seremban 2, masih gak tak ada. balik jb pulak pergi harris, dengan kekecewaan aku keluar kerana tak ada gak novel tu. dan akhirnye aku pergi ke Badan Cemerlang bookstore dekat Angsana tu. Fiksyen 302 dapat juga aku miliki.

setelah penat lelah aku harungi mencari buku itu, nak kata berhabis duit takdelah berhabis mana, tapi guna gak laa. kepuasan itu milik aku jua. syukur alhamdulillah, terima kasih ibu sebab sponsor beli buku tu, ayah sebab bawak aku pergi angsana, hanif jadi driver aku ke giant dan jusco seremban 2, kawan2 yang memberi sokongan serta ramian yang buat aku tak berputus asa untuk mencari gak novel itu. ceyh macam dapat award je.

pa pe je, aku nak mulakan pengembaraan ke dunia aku bersama watak2 dalam Fiksyen 302 ni.

No comments: