Thursday, December 15, 2011

kipas-susah-mati.

kipas susah mati atau dalam bahasa jawanye die hard fan. itulah aku. aku ni kipas susah mati ramlee awang murshid. novelis thriller no1 malaysia. gaya penulisan dye memang best. cinta bukanlaa topik utama dalam novelnye walaupun ada gak laa sikit2 diterapkan dalamnye. watak dia realistik, mamat kerja kedai shushi pun boleh jadi hero tau. dan heroin dye tauke kedai tu dan juga anak yakuza terkenal. haha sape tau cerita apa ni?

sekarang ni aku tengah menggila nak cari novel baru dye. fiksyen 302. dah dipasarkan tapi tak ada lagi di kedai buku yang aku pergi. lambat betul laa. ahli2 kelabram yang lain ada yang dah baca. ni yang jeles ni. dyorang kata boleh beli secara online di website kelab, tapi duit dalam bank tak ada pulak, macam mana nak order meyh. lagipun kalau beli secara online dapat yang ada tandatangan penulis kesayangan kitorang tu.

tolong laa aku dapatkan novel itu. sumpah aku nak sangat2. nak menghabiskan masa cuti sem aku ni walaupun satu malam je pun aku boleh habis kan baca buku tu.

No comments: