Wednesday, December 07, 2011

rindu



aku rindu budak atas ni. walaupun dah setahun kau pergi. aku pun dah gantikan kau dengan 2 ekor budak kat bawah tu serta anak2 mereka. aku still rindu betty aku. binatang peliharaan pertama yang aku bela.

betty ni dulu bukan je hamster aku. dah macam anak aku. drug aku. complecated tu. terlalu attach dengan dye. bila teringat kat dye macam hari ni, mula laa rasa emo je. hingus nak meleleh. putus cinta pun aku tak macam ni kot. waktu putus dengan ex aku dulu tipu laa cakap tak nangis. tapi bile teringatkan dye sekarang ni. takde perasaan dah nak nangis. tapi bile teringat kan betty seekor ni, masih menitik lagi air mata aku.

kiki, tora and anak2. sorry tak manjakan korang macam aku manjakan betty sebab aku taknak terlalu attach dengan korang. then bila korang mati aku menangis macam apa lagi. taknak nangis sebab hamster lagi. what a silly me.

No comments: