Friday, May 28, 2010

it just a little crush.

igt x cerita aq pasal hanafy? azri ko x igt aq rendam ko dlm sg seget. haifaa ngan fana yg baru mngikuti blog ini, hahahahha, ayt poyo. meyh sini aq cerite sikit pasal hanafy ni.
thn lepas aq ngan kareema pegi nengok wyg dgn ex-bf kareema n kawan2nye trmasuklh hanafy ni utk nengok cerite harry potter waktu hari premier ukh lg. kareema ngan ex dye ni pegi duduk tmpt len sbb nk amik couple sit n aq trpaksa duduk sblh hanafy for 2 hours eh? x igt dowh. bile dh duduk sblh mcm uhk sumpah lh bau perfume dye yg wangi ukh menusuk ke dlm hidung aq sehingga aq ad crush ngan mamat ni. sumpah power perfume dye smpi mereka2 ni ckp aq dh trkena pnangan minyak pengasuh. wee~ bukan slh aq nk berubah ke arah kebaikan pd waktu ukh azri.

yg sbnrnye aq nk cite ni. td, dlm bas yg 4.30 jam ukh dr seremban ke jb, ad mamat duduk sit depan aq ni pki perfume sama kot ngan perfume hanafy. pergh! igt lg seeyh bau perfume hanafy. tah lh sama ke? aq pun x igt sgt cuma bau perfume lelaki yg tu je yg aq selesa nk bau even kuat mcm mne pun, yg lain sumpah aq x suka. tpkn, tpkn wlupun aq dh bau perfume mamat ukh utk 4 jam stgh aq x ad crush kt mamat ukh. HAHAHHA. sejarah x berulang lh seyh. lgpun bukannye aq nmpk pun muka mamat ukh, o even kenal pun n satu lg mamat ukh indialh doe. x pe lh, saya x berminat.

setelah mengetahui bas plusliner ni murah dri yg lain lepas ni klu nk balik jb aq akn naik bas ni lg. n akn book ticket on9. ad ke?? nengok lh nnti mcm mne.

11 comments:

Azri Aliah said...

hahahah!
aku ingat lagi!
hanafy hadi!!!!!!!!!
tapi aku tak ingat pun kau rendam aku dalam sg seget? >.<

Unknown said...

aq ckp klu ko x igt aq rendam ko dlm sg seget. bukannye aq dh rendam ko dlm sg seget ukh.

haifaa lubna said...

skrg ni **** bukann ? :D atau mungkin juge dalam diam sebenarnye kau suke power rangers tu kot? EE geli . g-e-l-i bukan glee :D

Unknown said...

dedua pun bukan. tidak2!! x mahu **** mahupun power rangers.

haifaa lubna said...

oh ye , kau dah naik bus dgn ***** so aku rase kau suke ***** ahh kan ? HAHAHA .

haifaa lubna said...

oh ye , kau dah naik bus dgn ***** so aku rase kau suke ***** ahh kan ? HAHAHA .

Unknown said...

aq x tau sape yang aq suke senanye, x de kot setakat ni. hee~

haifaa lubna said...

kauu , taknak mengaku ke kau simpan perasaan kat aku ? HAHA .sorry lah weh , aku taken lah .kalau tak aku no hal je HAHAHAHAHAHAHAHA

Unknown said...

ko igt aq les k?

haifaa lubna said...

dalam diam kannn ;)

Unknown said...

mana ad.